16 Şubat 2013 Cumartesi

teyze oğlum ilk sevişmemiz

Merhaba, ben Aslı bu hikayeyi anlatsam mı diye çok düşündüm ve utanarak yazmaya başladım.Şuan 22 yaşındayım kumral 1.68 boyunda iri gögüslü kahverengi gözlerim var. bundan 2 sene öncesini anlatıyorum sizlere, Mayıs ayıydı sanırım tam hatırlamıyorum ailemle tatile gidecektik babam annem ben.
Teyzemlere gitmeyi düşünüyoruz tabi her seneki gibi Mersinde oturuyolar bizde konyadayız. neyse tüm hazırlıklar yapılmıştı yarın gidecektik herşeyimiz hazırdı sabah 6da uyandık tabi ben sabaha kadar uyumadıgım icin otobüste hayvan gibi uyumuşum:))

İlk gün teyzemlere geldik sarıldık hasret giderdik filan. teyzem eniştem bi ufak kızları bide benden 1 yaş küçük yani o zaman 19 erkek cocukları var adı erkan. erkanla aramız iyidir yani hiç bi yanlış hareketini görmemiştim bana karşı hatta şuana kadar küfür bile ettigini görmemiştim. neyse ilk 2 gün denize gitmedik 3. gün ben erkanla erkenden cıktım denize gitmeye bizimkilerde sonradan gelcekti. sahilde oturduk 2 şer bira içtik muhabbet ediyorduk,sonra beni kremlermisin dedim tabii dedi, o sıcaka beni kremlemeye başladı yavaş yavaş dokundukca içim gidiyordu o gün fazla yüzmedik mangal filan yaktık.akşam erkanla tekrar dışarı cıktık bira icmeye muhabbet ettik bana erkek arkadaşın var mı diye sordu yok dedim,onunda kız arkadaşı yokmuş bakışlarından ne düşündüğünü tahmin ediyordum,yaşım 20 olmuştu ve amım o kadar kaşınıyoduki anlatamam size daha kimseyle birlikde olmamıştım bu yaşıma kadar, tangam sürekli ıslanıyordu zevk suyundan geceleri oynamaktan sıkılmıştım artık.Erkanla muhabbetimiz normal bu sekilde devam etti bir kaç gün sonra erkanın laptobunu kullanıyordum oturma odasında benim hakkımda yazdıgı yazıları gördüm,beni deli gibi istediğini,amımı yalamak istediğini,her pozisyonda benimle birlikde olmak istediğini filan yazmış.benim okurken ağzımın suyu aktı cok şaşırmıştım onları görünce.Yazılar masaüstündeydi belkide beni görsün diye oraya koymuştu kim bilir? Neyse evde kimse yoktu zaten erkanı cağırdım yazdığı yazıları gösterdim buna çok utandı sana yazmadım onu filan dedi kıvırmaya çalıştı ama beceremedi tabi,bende fazla üstüne gitmedim. evde kimse yoktu ama aramızda bişey geçmedi. O akşam erkan dısarı cıkalım mı diye sormadı bana ben gittim yanına balkonda sigara iciyodu dedim dışarı cıkalım mı bira iceriz diye. peki dedi 5d ksonra cıktık dısarı 2 şer bira ictik hic konusmuyoduk sonra bana içini döktü beni ne kadar cok sevdigini onu cok azdırdığımı filan anlattı. bende ona karşı bişeyler hissediyordum ama o kadar büyük degildi hislerim.Yada beni elde etmek için yalan söylüyordu herneyse. Düşünceleri için fazla bişey söylemedim erkana daha çok konuşmadan eve geçtik.Bizimkiler sabah erkenden diger akrabaları ziyarete ve topluca pikniğe gidecegini söylediler eve geldigimizde ben hasta gibiyim yarın gelemem dedim oysa hasta filan degilim canım istemiyordu.
Benim bu konuşmam üzerine erkanın gözlerinin içi güldü anne ben yarın arkadaşa gidecem doğum günü var söz verdim çocuklara dedi.Herkez tamam herşey tamamdı.


Eminim o gece heycandan uyumamıstı erkan sabah 8bucukta erkanın bana bağırdığını duydum uyandığımda evde kimse yoktu erkan kahvaltıyı hazırlamıştı. güzelce kahvaltı yaptık balkona geçtik sigaraları yaktık otururken erkan beni süzüyordu göğüslerimi izliyodu uçları belli oluyodu üstümde geceliğim vardı sadece südyen giymiyordum,tangamın hatları zaten belli oluyordu, beni izlesin diye önünde nasıl domalsam diye düşünüyordum sigarayı filan düşürüyordum. Erkanın beni becermesini çok istiyordum fakat ona söyleyemiyordum o yüzden onun bana gelmesini istiyordum. Erkan ben duşa giriyorum daha sonrada biraz çıkıp çarşıyı dolaşırız dedim tamam dedi. Duşa girdim amım yine su icinde kalmış ıslak ıslaktı başladım oynama o kadar zevkli geldiki o soğuk suyun altında yavas yavas inlemeye başlamıştım erkanın beni izlemeye çalıştıgını biliyordum beni duysun diye dahada cok inlemeye başladım kapı yavasca aralandı gözlerim kapalıydı çaktırmadan baktım erkan eli sikinde beni izliyordu onu öyle görünce iyice delirdim gözlerimi açtım birden gel yanıma dedim hic konusmadan yaklastı yanıma ben amımla oynarken beni izleyip 31 çekiyordu bana şey demişti seni öyle bir sikecemki hayatının yarrağını yiyeceksin birazdan uçuracam seni dedi, biraz korktum ama canım çok istiyordu,üstündekileri cıkardı 2mizde çıplaktık üstümüzden soğuk su akıyor, başladı gögüslerimi yalamaya deli gibi emiyordu gögüslerimi bende kafasını bastırıyodum uçlarını em aşkım diye,o gögüslerimi yaladıkca ben iyice eriyodum, daha sonra aşşa eğildi birazda şeftalinin tadına bakıyım diye bi dil attı bayıldım sandım sanki o kadar güzeldiki,beni duşşta yatırdı yere amımı bi yalamaya başladı köpek gibi emiyodu amımı kaldırdı beni ayağa önümde diz çök dedi ben anladım yarrağını emdircekti bana, daha önce hiç yapmamıştım oturdum hemen önüne elime tutuşturdu yarrağını al bakalım ağzına dedi yavas yavas dilimi değdirdim daha sonra birden hepsini ağzıma aldım hızlı hızlı yalamaya başladım cok zevkliydi amım patlıyacak gibi yarrak istiyordu erkan beni noolur sik diye bağırmaya başladım,kaldırdı beni ayağa arkanı dön dedi döndüm biraz eğil dedi eğildim amıma yerleştirdi bi itekledi hayatım kaydı sanki birden rüyada gibiydi şap şap şap şap soguk suyun altında beni çılgına çevirmişti götümü kızarttı vura vura heryerimi ısırdı,tam boşalacağı zaman gel diz çök dedi çöktüm ağzıma soktu bi patladı bozulmuş yumurta gibiydi tadı :/

duşşta biraz daha devam ettik daha sonra cıktık kurulandık yatağa yattık birer sigara yaktık birer bira aldı geldi onları içtik aşkım dedim bizimkiler akşam gelecek akşama kadar beni yarrak delisi yap akşama kadar sik beni dedim....

5 yorum:

  1. merhaba ıstanbulda yasıyorum 28 yasındayım kumral oldukcada yakısıklı sayılırım gızlılık ıcınde msj lasmak konusmak yada buluşmak ısteyen durust guvenılır olgun bayanlar cagrı yada msj atsın 0541-385-81-85 beklıyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhabalar ben efe ist 05373071055 dan bazen evde tek basina oturdugumuz zaman insanin cani gercekten cok skliyor dimi? internetin basina oturdugumuzda bile özellikle bayanlar cogu zaman bir girisimde bulunmaya cesaret edemiyor, sanirim oda yurduminsaninin her bayana sülük gibi yapismasindan ibaret. Ama her nekadar normal bi cevremiz olsa bile hep ayni insanlarla sohbetde etmek istemiyoruz ama karsiniza bir dost sirdas guvenilir bir arkadas ciksa hanginiz o cesareti gosterip tanismak istemezdiki?? hele o kisi ile sohbet ederken zamanin nasil gectigini bile anliyamiyorsaniz.. ben böyle birimiyim? sana bagli bu eger sicakkanli neseli gülmeyi güldürmeyi seven biri isen bence denemeye deger pisman olmucaksin 0.5.3.7.3.0.7.1.0.5.5 watsap lina viber var

      Sil
  2. SLM BEN kaan 0.5.3.8.5.8.1.5.6.2.9...SEXSI OPUSMEYI SEVISMEYI BENIMLE YASAYIN KADINIM BENIM ICIN COK DEGERLIDIR GIZLILIKTE ONEMLIDIR BENIMLE YASAR BENIMLE BITER GERCEK INSAN GIBI BIRINI ARIYORSANIZ BURDAYIM sms watsap carı

    YanıtlaSil
  3. 507 053 63 33 slm bayanlar ben adem ltf bayanlar sadece kayseri v yakın çevresinden sanal değil gerçekten görüşmek isteyen harika bi sex cilginca sevişmek v saatlarca amn gtn yalatmak isteyen azgın atesli heryastan bayanlar v aralarına sirdas güvenilir tek erkek arayan özgür çiftler arasin ltf bayanlar ben olgun yaşta sirdas güvenilir biriyim ltf özellikle karşılıklı saygı sevgi güven şart ltf sanalcilar yalancılar menfaatcilar v kesinlikle erkekler aramasın ltf sadece bayanlar arasın ltf bayanlar

    YanıtlaSil
  4. GİZLİLİGE ÖNEM VEREN AZGIN DUL BAKIMLI KULTURLU NE İSTEDIGINI BİLEN CILGIN KIZLAR MUTAVAZİ HNMLAR SUBAY VE ASTSUBAY HNMLARI FANTAZİ DÜŞKÜNÜ EVLİ ÇİFTLER 24 SAAT 22CMYLE EN AZ 4 POSTA GARANTILI UYGULAMALI OLARAK SIKISLERIMIZ TARIHE UCRETLİ OLARAK GECER BİLGİNİZE 0534 489 55 20

    YanıtlaSil